Виждал ли си някога падаща звезда...


Виждал ли си някога падаща звезда...

Снощи...Аз видях...

Една...

Малка...

Мъничка бе тя...


Като камъче заровено в пръстта...

Появи се толкоз бързо...

Ненадейно...Изведнъж...

Но остави тук във мене спомен...

За красивата небесна ръж....


Тя проблесна като пламък

И мигновенно ме плени...

В обаянието й тъй прекрасно

Влюбени останаха моите очи...


За секунда-две видях я...

Но нещо в мене промени...

Даде ми надежда малка....

Но не ще я видя пак,уви...


Пожелах си тихомълком

Да дочакам моя принц

Тя видя ме и ми трепна...

Ще го сбъдне...Вярвам й...


И когато се усмихнах тя изчезна

В тъмните небесни ширини

„Забрави да ми кажеш сбогом”-викнах

Но тя бе вече мъртва...

За втори път...

Уви...


Виждал ли си някога падаща звезда....

Снощи аз видях...

Една....