За мен











Обичам България,дъгата,животните,поезията,хората,природата,свободата.
Обичам малките неща и се старая все по-често да намирам време да се порадвам на простичката им пъстротта.
Обичам да мечтая и вече изгубих броя на всички въздушни замъци,които създадох.
Казвам се Марина и съм на 17 години.Имам 2 бенки на лявата длан,дузина бледи лунички и 4 тръпчинки.Родена съм на 14 февруари(което засега е най-голямата ми гордост) и по моите изчисления,когато бях 7 годишна,раждането ми се е случило през 12 век.Да,ама не.I'm 90's child.Но вместо да бъда поредния фен на Spice Girls,предпочитах да се въртя по пода в ритъма на старите Rock'n'Roll парчета.
:)Сега честно казано имам място за всичко,но фаворити са си хип-хоп,джаз,рок,класичекса музика.
Когато ме споходи музата,която цяло лято мързелува(също като мен),пиша стихове и малко проза.
В изкуството харесвам-експресионизма;в литературата-Едгар Алън По,Емили Дикинсън,Петя Дубарова и Яворов;в живота-добрите хора.
Това е основното,а останалото-за всеки,който си поръча допълнително :)






1 коментара:

Анонимен каза...

Здравей:)
Пиша защото съм очарована от профила и блога.Последното,което очаквах докато се ровя в нета,е да видя едно от малкото момичета на твоята възраст,които са различни и имат какво смислено да кажат:)
Поздравявам те!