Гланцирано момиче



Харесва ми да си играя с търпението ти.
Стъпвам с токчето си по конеца,който си завързал на моята врата,за да ме намираш и в тъмното.

Аз не нося високи обувки,аз не пуша,не пия...
Но когато ме предизвикаш с вниманието си,
Когато погалиш устните ми с грубия си показалец,
Съзнанието ми се дави в чаши от вино...
Напива се с екстаз.
И аз-момичето,
се губя в образа на гланцирана жена...
Запалвам цигара и те обвивам в задимени стрели от Амур,
Говоря ти мило,шепна и римувам целувките ти.
Ти се оплиташ в косите ми,
Изпускаш в очите ми всичките си мисли...
Ставаш мой...

Но аз вече съм твърде лъскава,
Твърде пияна...
Отблъсквам те и сърцето ти се превръща в пеперуди от пясък...
Тръгвам си,но знам,че утре ще си направиш ново 
И пак ще седнеш пред вратата ми...
Защото си пристрастен...
Пристрастен към своето гланцирано момиче....