Красотата ще спаси света (или ще погуби няколко длани)


Красотата ще спаси света?!?
Този свят вече няма спасение,но от време на време е приятно да чуеш „Любовта ще спаси света.”,”Доброто ще спаси света.” и т.н.За миг има надежда.После пускам телевизора,сменям каналите и попадам на поредния конкурс за красота със заучени фрази,полувкаменени усмивки и онова ужасно поздравяване на публиката,което по принцип е предвидено само за кралски особи.
-Събуди се,длан.Събудиии се.-крещя вече с цяло гърло.
Знаех си,че трябва да сменим телевизора.Никой не ме чува.
А дланта продължава вкаменено да се гърчи във въздуха,тя е парализирана от уроци за...ъъъ....лудост.Знам какво е да ти изтръпнат краката,но горката ръка...
А онази пластична красавица се усмихва,бърше сълзи,а ръката умира.Не мога да гледам.
Садисти!Ще се оплача на организаторите.Да тормозят беззащитната длан,после те ли ще и платят рехабилитацията.Те ли ще й купят Космодиск?!?
Както и да е.Реших да не се тормозя за чуждата ръка,а да си гледам моята.
Нямам смелост да сменя канала.Преливам от радост за новата спасителка на света.Вие не сте ли щастливи?
Най-накрая борбата за световния мир да бъде приоритет на някой.Блондинките били глупави...Глупави,ама смели.Аз знам,че още утре ще отидат на преговори с Бин Ладен.Ще станат рано сутринта,ще се облекат с розовата рокля,короната,лентата и право с токчетата по пакистанската/афганистанската пустош.А като се срещнат с него за Космополитан ще си говорят,за Прада,за неговия „шик” тоалет.Тя ще каже:
-Брадата е демоде.
-Да,права си.Още сега я махам.-вади нож и я отрязва.
-Тюрбаните и те са демоде.
-Хмм...И аз наскоро се замислих за това.Питах д-р Космо,но имейлът ми все още е празен.
О,блонди,ти си ми най-добрата приятелка.
-И ти на мен.Но ще ти дам един съвет-спри с тоя тероризъм,знаеш ли колко магазини с маркови дрехи си отиват всеки ден.
-Хлип...Отново си права.Няма вече,обещавам.
И ето,още две-три визити,и светът е спасен.
Иде ми да заплача.И сирачетата са спасени,и гладуващите.
Хващам се на бас,че до другата седмица и вие ще сте.Ще се съберат нашите от България и до месец-на 1те места по БВП в Европа.
Вие да сте чували за нобелов лауреат,който да няма титла за красота?
Светът е розов,светът е спасен.
Светът е модерен във шарен десен..
Светът е с корона,даже са две...
Светът е принцеса.
Ликувайте!
Красотата ще спаси света.
Аз го вярвам,а вие?